Ceresit Ukraine
Розроблення і реалізація стратегії виходу бренду Ceresit у digital-сегмент
КОЛИ
серпень 2016 — серпень 2020
ЩО
Facebook, Instagram, YouTube, розроблення лендингів, чат-бота, порталу DataCeresit
Розроблення і реалізація стратегії виходу бренда Ceresit у digital-сегмент: посилення впізнаваності бренду та його позицій на ринку шляхом займання ніші в онлайн-просторі; залучення нової ЦА і підвищення лояльності існуючої.
B2C-сегмент
Створення сторінок у Facebook та Instagram (контент, просування, аналітика), що дозволило Ceresit стати ближче до бренду шляхом створення цілого ком’юніті (побудування знання про продукти, навчання правильному використанню, інформування про новинки, розіграші, опитування та багато іншого), яке зараз нараховує більше ніж 30 тис. підписників у Facebook і більше ніж 6 тис. в Instagram.

Розроблення дизайну, реалізація і просування більше ніж 10 лендингів, спрямованих на більш детальне ознайомлення з продуктами / лінійками продуктів / технологіями виробництва, а також розширення бази контактів майстрів.

Розробка і просування чат-бота — універсального онлайн-комунікатора, який дозволяє професіоналам у сфері будівництва та DIY-користувачам отримувати в режимі «запитання-відповідь» консультацію щодо продуктів TM Ceresit (калькулятори, каталог продукції, готові рішення тощо). Сьогодні чат-бот нараховує більше ніж 4 тис. підписників.
Редизайн, створення контенту і просування власного каналу Ceresit Ukraine на YouTube — більше ніж 2 тис. підписників.
B2B-сегмент
Розроблення корпоративного порталу для автоматизації процесів збирання та обміну даними з можливістю під’єднання мереж дилерів і дистриб’юторів компанії для двостороннього обміну даними про ціни, залишки продукції тощо, а також створення каталогу продукції (зображення, інформація, технічні описи, сертифікати на продукції та багато іншого).
Наступний проєкт Fibre Force