Не забивай!
Комунікаційна платформа популяризації монтажного клею Момент One for all і побудування емоційного зв’язку з брендом
КОЛИ
квітень–травень 2020
ЩО
Рекламний ролик, лендинг, робота з лідерами думок в Instagram
Левова частка прохань підвісити полицю або дзеркало, відремонтувати розхитаний стіл тощо закінчується, так і не розпочавшись, «переконливим» і лаконічним «ПОТІМ» :) Відповіді на запитання «Що приховує ця на перший погляд звичайна лінь і чому одна лише думка про молоток і цвяхи примушує нас знайти мільйон відмовок?» і стали нашим основним челенджем
На лаконічне «ПОТІМ» ми відповіли не менш лаконічним «НЕ ЗАБИВАЙ!» — головне повідомлення-заклик, яке поєднало в собі продуктову та емоційну складові продукту.
Результати
> 1,3 млн
Загальне охоплення РК
> 4,9 млн
Залученість
червень 2020
Період РК
Наступний проєкт Качнем 20-ку